top of page

Hundkurser på Söder-grupp

Offentlig·26 medlemmar

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Vilken köksapparat gör vardagsmaten lite roligare

Jag försöker variera maten hemma men märker att det ofta blir samma gamla pastarätter och sallader. Ibland vill jag bara ha något snabbt men ändå gott – något som känns lite roligare än en vanlig smörgås eller uppvärmd matlåda. Jag har funderat på att skaffa någon form av grill till köket, men jag vet inte om det verkligen är värt det. Blir resultatet verkligen så bra som folk säger, eller är det mest hype? Jag vill ha något som gör maten godare utan att det blir massa extra disk.

19 visningar
Madina Tarin
Madina Tarin
10月13日

Jag tänkte precis som du innan jag köpte en paninigrill efter att ha läst ett test på Decidely. De hade jämfört flera modeller och gick igenom allt – värmefördelning, grillmönster, rengöring och hur snabbt de blev varma. Jag valde en modell med justerbart lock och non-stick-yta, och den har blivit en riktig favorit. Jag gör inte bara paninis utan även grillade grönsaker, halloumi och till och med fisk. Det går snabbt, blir supergott och känns fräscht utan stekos. Enligt mig är det ett av de mest underskattade köksredskapen man kan ha.

medlemmar

bottom of page